نوشته شده توسط : طراحی سایت

دارکوب جهت توسعه اسکریپت بازی تراوین نیاز به برنامه نویس حرفه ای PHP دارد. جهت رویت توضیحات این اسکریپت بازی به توضیحات بازی تراوین در ویکی پدیا مراجعه نمایید. 
از برنامه نویسان علاقه مند دعوت می گردد رزومه خود را به آدرس info[at]joomir.com ارسال نمایند. 
برنامه نویسانی که تجربه بازی و توسعه این نرم افزار را دارند در اولویت هستند. 
در صورت نیاز به برقراری تماس تلفنی لطفا با شماره های تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 تماس حاصل فرمایید.

پروژه توسعه اسکریپت تراوین یک پروژه دائمی بوده که پس از اتمام فاز اول آن که در حدود 60 روز به طول خواهد انجامید فازهای بعدی آن آغاز خواهد گردید.

زمان کاری برنامه نویس از شنبه تا پنج شنبه 9 تا 5 بعد از ظهر خواهد بود و پروژه به صورت فشرده خواهد بود و برنامه نویس مورد نظر فقط بر روی همین پروژه فعالیت خواهد نمود.

در صورت نیاز و کمبود زمان لازم خواهد بود که برنامه نویس در خارج از زمان کاری نیز به توسعه اسکریپت بپردازد.

سورس:

برنامه نویس PHP جهت توسعه اسکریپت تراوین



:: برچسب‌ها: php , برنامه نویسی php ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

آیا می خواهید یک وب سایت شخصی و یا یک وب سایت برای شرکت خود راه اندازی کنید؟ هزاران شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی و دامنه در جهان موجود میباشد. با این حال نه همه آنها ارائه دهنده خدمات و سرویس خوب برای مشتریان میباشند. بسیاری از مردم نام دامنه و هاست را بدون هیج برآوردی خریداری می کنند و بعدا پس از مدتی انها از این خدمات نامید می شوند . بنابراین باید قبل از خرید دامنه و هاستینگ فکر کرد.
قبل از خرید دامنه باید به چه چیزهایی فکر کرد ؟
1 ) نام دامنه باید آسان باشد .
2 ) با توجه به نوع وب سایت شما .com یا .org ویا .net را انتخاب کنید.
3 ) انتخاب نام دامنه که نوشتن املایی آن آسان باشد.
4 ) در صورت امکان سعی کنید نام دامنه خود را کوتاه انتخاب کنید.
5 ) باید نام دامنه یک نام محبوب و جلب نظر کننده با توجه به کار شما باشد.
6 ) به یاد داشته باشید که نام دامنه نباید با هر شرکت تاسیس شده و یا وب سایت دیگر مطابقت داشته باشد. ممکن است بازدید کننده را گمراه و باعث سر در گمی او شود.
قبل از خرید هاست یا میزبانی وب به چه چیزهایی باید فکر کرد ؟
بعد از ثبت کردن نام دامنه خود شما باید یک فضا در اینترنت برای میزبانی وب سایت خود خریداری کنید. نام دامنه بدون میزبانی یا هاست بی ارزش میباشد. بنابراین نیاز به فکر کردن درباره موارد زیر قبل از خرید هاست را دارید:
1 ) بودجه: هاستینگ خود را تحت مقدار بودجه خود انتخاب کنید. تنظیم بودجه خود باید واقع بینانه باشد.
2 ) فضای دیسک : فضای وب مورد نیاز خود را حساب کنید. اگر شما می خواهید یک وب سایت شخصی با چند صفحه داشته باشید شما نیاز به 200 تا 500 مگابایت فضای دیسک خواهید داشت. من پیشنهاد می کنم که شما حداقل فضای دیسک را در زمان های خاص داشته باشید در صورت نیاز شما می توانید پکج هاست یا فضای دیسک خود را ارتقاء دهید. هر شرکت هاستینگی این فرصت را به مشتریان خود می دهد .
3 ) آپ تایم / تضمین SLA : آپ تام / SLA یک نکته مهم میباش . وب سایت شما تا زمانی که سرور فعال باشد در اجرا میباشد. بنابراین قبل از خرید هاست وب آپ تایم / SLA آن را چک کنید.
4 ) ضمانت برگشت و یا پس دادن پول : بسیاری از شرکت ها پس دادن و برگشتن هزینه هاست را به مشتریان خود ارائه می دهند . اطمینان حاصل کنید از شرکتی که شما از آنها هاست خریداری می کنید در صورتی که شما از سرویس آنها خوشتان نیامد مبلغ شما را بر گردانند.
5 ) بار گذاری سرور : از شرکت هاستینگ خود درباره هسته پردازش سرور آنها پرسش کنید .اگر هسته پردازنده 8 باشد بنابراین بارگذاری سرور آنها بالاتر از 8 میباشد. در نتیجه سرور انها لود زیاد دارد در این صورت شما باید خرید از این گونه شرکت اجتناب پذیری کنید. اگر هاست شما از این گونه سرورها استفاده کند وب سایت شما برای بارگذاری زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

دو نوع فعالیت در دفتر دارکوب رخ می دهد که اولی فرآیندهای مربوط به شغل ماست که شامل طراحی وب سایت، سئو، آنالیز و مهندسی وب سایت و همچنین خدمات ثبت دامنه و هاستینگ می گردد. تمرکز همه در این مجموعه بر روی این موارد می باشد که البته در کنار آن فعالیت های جانبی نظیر صحبت کردن، خندیدن، خوراک خوردن و سایر موارد پیش می آید.

دقت دارکوب بر آن می باشد که پروژه های و خدمات خود را در نهایت کیفیت و دقت به مشتریان خود عرضه نماید تا رضایتمندی مشتریان خود را فراهم آورد. چیزی که مشتریان از دارکوب نمی بینند و از آن خبری ندارند نحوه اجرای کارها در شرکت می باشد. به عنوان مثال همکاران مجموعه چگونه در جلسه شرکت می نمایند و برنامه ریزی برای شروع یک پروژه به چه صورت می باشد و همچنین همکاران مجموعه در چه محیطی در حال تولید و طراحی وب سایت می باشند و سایر موارد جانبی.

به عنوان یک مجموعه، ما روش هاو آداب و رسوم اختصاصی برای پیاده سازی پروژه های خود و مدیریت شرکت داریم. در کنار معرفی خدمات و توانمندی های خود ما به مشتریان خود موارد جانبی شرکت را نمایش می دهیم.

این مورد به مجموعه این امکان را می دهد که شفاف تر عمل نماید تا اشخاص مناسب خود را جذب نماید

با معرفی روش های اجرای پروژه ها و محیط شرکت افراد و مجموعه های مرتبط به جذب دارکوب خواهند شد آنهایی که با روش کار ما موافق هستند.

اینستاگرام پشت صحنه را نمایش می دهد

توسط اینستاگرام می توانید پشت صحنه فعالیت های خود را در معرض نمایش قرار دهید. به گزارش دادن فعالیت های خود و همکاران مجموعه همه موارد به صورت شفاف به مخاطبان شما منتقل می گردد و باعث حس بهتری در آنان می گردد چیزی که در نهایت باعث نتیجه ذکر شده در خط بعدی یعنی حس اطمینان بیشتر می گردد.

همچنین باعث جلب اعتماد مشتریان می گردد

مجموعه ما یک شرکت کامل می باشد که در جهت اجرای پروژه ها و خدمات خود فعالیت می نماید و ما نحوه مدیریت و اجرای کارها را به مشتریان خود نشان می دهیم. و ما از طریق صفحه Instagram خود اقدام به معرفی خود و مرام شرکت می نماییم. این مورد باعث درک درست مشتریان از ما می گردد و اینکه با شناخت بهتری می توانند با دارکوب فعالیت نمایند. در حقیقت هر چه در کار خود شفاف سازی بیشتری نمایید مشتریان شما با اعتماد بیشتری با شما برخورد خواهند نمود چیزی که باعث رونق کسب و کار مجموعه خواهد گردید.

یک تصویر می تواند هزاران منظور را برساند

اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویری می باشد و کاربران در آن می توانند فقط تصاویر خود را بارگذاری نمایند. تصاویر می توانید با استفاده از تصاویر برای معرفی خود و خدمات خود حس بهتری در کاربران خود ایجاد نمایید و با آنان ارتباط عاطفی بیشتری برقرار نمایید. یک تصویر می تواند به مانند یک مقاله کامل عمل نماید و حس شما را به کاربر منتقل نماید. کاربران بسیاری علاقه بیشتری به درک موارد از تصاویر دارند تا متون.

امکان اعلام بهتر رویدادها

هر شرکتی رویدادهای خاصی به مانند شرکت در نمایشگاه و برگزاری سمینار دارد که از طریق اینستاگرام رویدادهای خود را بهتر می توانید پشتیبانی خبری نمایید و کاربران و مشتریان خود را در جریان رویداد خود بگذارید.

آدرس:

اینستاگرام را دوست داریم



:: برچسب‌ها: اینستاگرام , Instagram ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
اگر شما یک کار و کسب اینترنتی ایجاده کرده اید و تا کنون نتوانستید یک نام مناسب برای کمپانی خود انتخاب کنید ، نگران نباشید چون می توانید نام دامنه ای بسیار مناسب خود بیابید. اینترنت در حال حاضر نقش بسیار قابل توجه در هر بخش از تجارت را ایفا می کند ، بنابراین قضاوت  اشتباه نکنید که یک نام دامنه مناسب چقدر می تواند در بیزنس اینترنتی تاثیر گذار باشد. عمل پیدا کردن و خرید دامنه چیزی مثل لیست نیست که قبلا ذکر شده باشد و کسی بیاید یکی از آنها را انتخاب کند معمولا انتخاب نام دامنه یک چالش به حساب می آید خصوصا اگر از کلمات مشترک استفاده شود .
بسیار ارزشمند میباشد که نام دامنه ای را خریداری و ثبت کنید که از واژه های مشترک مربوط به کمپانی یا مغازه وحتی نوع کالاهایی که شما ارائه می دهید باشد. این کار سبب می شود مردم به آسانی بتوانند با شنیدن نام کمپانی نوع کمپانی و خدمات آن را پیش بینی کنند. کلمات رایج در نام دامنه اینترنتی ، اگر بتواند این نام دامنه ایده ای از نوع کار و کسب شما را به محض شنیدن یا نوشتن به دیگران برساند ، می توانتد در موتور های جستجو بسیار عامل کمک کننده برای ایجاد وب سایت شما باشد.
سعی کنید یک نام دامنه تنها در ذهن خود انتخاب نکنید بلکه لیست از نام های متشابه آن را در ذهن خود داشته باشید. این کار یک برنامه بسیار عالی برای استفاده از برنامه WHOIS به حساب می رود . و سعی کنید نام دامنه خود را با پسوند های مختلف خریداری و ثبت کنید ، تا کار و کسب  اینترنتی خود را مضمون برای خود نگه دارید . پسوند های مشهور و معروف دنیا عبارتند از،  .com ، .net ، .org ، .info ، .biz
.com ، .net ، .org ، .info ، .biz می توان در هر گونه نام دامنه در هر کجای جهان برای بیزنس لیست شود . از میان انها .com بهترین شناسایی ذکر شده میباشد .
منبع:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1393 | نظرات ()